Powered By Blogger

29 grudnia 2008

Brońmy wolności słowa!


Dnia 30 grudnia 2008 r. zostałem oskarżony przez p. prokurator Agnieszkę Pakułę z Prokuratury Lublin-Północ o to, że "od kwietnia do października 2008 roku, w krótkich odstępach czasu, z góry powziętym zamiarem (…) na łamach strony internetowej http://grzegorzwysok.blogspot.com/ oraz poprzez kolportowanie (…) w wydawanym przez siebie "Biuletynie" publicznie nawoływał do nienawiści wobec narodowości żydowskiej, a także znieważał wymienioną grupę ludności z powodu jej przynależności narodowej, etnicznej lub wyznaniowej za pomocą prezentowanych w tych publikacjach treści antysemickich tj. o przestępstwa z art. 256 k.k., 257 k.k. w związku z art. 1 par. 2 k.k. i art.. 12 k.k.".

Te absurdalne zarzuty sformułowano w oparciu o opinię biegłego, niejakiego dr Konrada Zielińskiego z UMCS - autora książki o lubelskiej Jesziwie (filosemity), którego wiarygodność budzi moje wątpliwości. Nigdy i nigdzie nie znieważyłem narodu żydowskiego, a jedynie napiętnowałem roszczenia majątkowe wysuwane wobec Polski przez Światowy Kongres Żydów i działania niejakiego p. Eidelmana pragnącego utworzenia na polskich ziemiach zachodnich państwa żydowskiego.

Działając przy pomocy funkcjonariuszy państwowych środowiska "Gazety Wyborczej" pragną zniszczyć swoich oponentów. Musimy dzisiaj za wszelką cenę bronić wolności słowa i nie dać się zastraszyć zwłaszcza, że terror "politycznej poprawności" narasta.
Pamiętaj - dzisiaj ja, jutro Ty, a pojutrze…?

Redaktor "Biuletynu"
Grzegorz Piotr Wysok

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz