Powered By Blogger

15 listopada 2009

List do Redaktora Naczelnego

- Original Message -
From: "Antoni Gut"
Sent: Saturday, November 07, 2009 8:42 AM
Subject: Dokąd zmierzamy?


Szanowni Państwo!

Pozwoliłem sobie przesłać te teksty z dzisiejszego numeru "Naszego Dziennika" aby zwrócić Waszą uwagę na proces który trwa i którego jesteśmy świadkami, a często uczestnikami. Tak się składa, że osoby do których wysłałem ten list, jak mniemam mogą występować po obu stronach sporu. Myślę, że ważne w tym wszystkim powinno być to, aby one posłużyły do pewnej refleksji nad przeszłością, ale przede wszystkim przyszłością. Będę zobowiązany jeżeli ktoś zechce się odnieść do nich merytorycznie i podzieli się ze mną swymi przemyśleniami.

Z wyrazami szacunku
Antoni Gut

__________

- Original Message -
From: "grzegorzwysok"
Sent: Saturday, November 07, 2009 5:53 PM
Subject: Odpowiedź


Z zainteresowaniem przeczytałem artykuły pomieszczone w dzisiejszym "Naszym Dzienniku" i z zadowoleniem przyjąłem fakt, że problematyka ta została przybliżona szerszej publiczności. Koncepcje Nowej Lewicy i tzw. szkoły frankfurckiej wytaczają dziś strategię naszych wrogów. Pisałem już o tym półtora roku temu na łamach wydawanego przeze mnie "Biuletynu". Na początku grudnia będę miał prelekcję w lubelskim Klubie Inteligencji Katolickiej poświęconą m.in. tej problematyce.

Serdecznie pozdrawiam!
Grzegorz Wysok

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz